Okos Ügyfélszolgálat

Az üzleti teljesítmény növelését célzó és az érintkezésmentes kommunikációt támogató termékek és megoldások különösen fontosak és időszerűek.

Valós idejű videó-, hang- vagy chatkommunikációra alkalmas digitális ügyfélszolgálati megoldásaink moduljai számtalan lehetőséget biztosítanak ügyfeleink számára.

A technológia hatékony, költségkímélő és skálázható, legyen szó a vásárlói elégedettség növeléséről, egy hivatalos találkozó előtti adatgyűjtésről, nyomtatványkitöltésről, a zökkenőmentes tájékozódásban való segítségről, vagy akár a különböző részlegek, beszállítók és munkafolyamatok menedzseléséről.

Xchange IS Cooperation

Xchange IS Dialogue
Xchange IS Transaction
Xchange IS Communication
Xchange IS Integrity

Felhasználóbarát felület
  • Számlanyitás asszisztens
  • Intelligens névjegyzék és címjegyzék szinkronizálás
  • Hívástörténet
  • Távoli támogatás QR-kódról vagy URL-ről
  • Távoli eszközvezérlési (kamera, vaku, nagyítás, képernyőmegosztás) lehetőségek
Magas színvonalú videó- és hangminőség
  • Modern adaptív jitter-puffer algoritmus
  • Innovatív adaptív bitrate-szabályozás
  • HD hang (Opus-támogatás) és visszhangszűrés
  • Hívásminőség-jelző és fejlett hívásstatisztika
Fejlett chat megoldás
  • Természetes nyelvfeldolgozás (NLP, NLU) – gépi tanulás (ML) módszerekkel beszédből szöveggé vagy szövegből beszéddé alakítás (több nyelven, pl.: angol, magyar)
  • Intelligens dialógusmenedzser
  • Biztonságos kép- és fájlmegosztás
  • Könnyen használható üzenetstátuszok (IMDN) és értesítések
  • Két- vagy több résztvevős hívások
  • Több készülék együttes használatának támogatása
  • Valós idejű riportok és előrejelzési statisztikák
Komplex ügyfélszolgálati megoldások
  • Konferencia-hívások
  • Hívásátirányítás és páhuzamos híváskezelés (szüneteltetés és folytatás)
  • Hívásjelölők, felvételek és visszajátszások
  • Hívásütemezés, virtuális operátor (csak chatbot) és hibrid (chatbot + ügyintéző) modell támogatás
  • HD videóhívások többféle videóelőnézettel (pl.: H.264, H.265, VP8 kódolás)
  • Supervisor vagy ügyintézői nézet
Fokozott biztonság és integrálhatóság
  • SIP TLS titkosítás korszerű algoritmusokkal
  • Hang- és videókódolás
  • SIP TLS titkosítás és csoportos üzenetküldés
  • SSO vagy AD integrációs lehetőségek
  • Egyedi felhasználói felület a gépi tanuló (ML) modell tanításához és integráció backend rendszerekkel
  • Saját infrastruktúra helyi (on-prem) vagy felhő-független telepítési lehetőségekkel
Kimutatások és elemzések
  • Monitoring és analitikai eszközök
  • Használati statisztikák és naplók

Alkalmazási területek

Általános
  • Monoton és összetett ügyfélszolgálati feladatok és tranzakciókezelés
  • Érzékeny dokumentumok megosztása és áttekintése
  • VIP ügyfélhívások
  • Szolgáltatás- és termékajánlás
  • Ügyfélszolgálat, vásárlói elégedettség mérése
  • Időpontfoglalás, időpontegyeztetés
  • Automatikus lekérdezések és műveletautomatizálás
  • Algoritmus alapú kérdőívkitöltés és -kiértékelés
  • Online coaching/oktatás
  • Adminisztráció automatizálása
Egészségügyi szektor
  • Valós idejű orvosi tanácsadás
  • Ütemezett híváskezdeményezés és -továbbítás ügyintézőhöz
  • Kommunikációs támogatás a fogyatékkal élők számára
  • Automata értesítések és hívások az utókezelés alatt
  • NLP-alapú betegmonitorozás
  • Bizalmas konzultáció
  • Gyógyszerkutatási kísérletek támogatása
  • Klinikai vizsgálati adatlap (CRF) automatizálása
Pénügyi szektor
  • Bizalmas ügyfélhívások privát vagy prémium ügyfelek számára
  • NLP-alapú pénzügyi kimutatások és online tranzakciók
  • Online kárigény ügyintézés
  • Befektetési tanácsadás

Megoldásaink

KONTAKT Tolmácsszolgálat

Biztonságos és megbízható videótolmács termékünkkel – mely az E-Group MOBIX technológiájára épült – hatékony kommunikációs platform nyílik siket és nagyothalló munkatársai, ügyfelei számára. Az E-Group terméke videohíváson keresztül kapcsolja össze a siket és nagyothalló embereket egy jeltolmáccsal, ily módon elősegítve a gördülékeny kommunikációt.

Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország vezető szervezeteivel együttműködve – például Magyar Nemzeti Bank (MNB), Szerencsejáték Zrt., Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (SINOSZ), Decathlon – jelentős előrelépést tudtunk tenni a siket és nagyothalló közösséggel való kommunikáció és kapcsolattartás terén.

Távszem

Az E-Group MOBIX technológiájára épülő megoldás a látássérült embereket kapcsolja össze az önkéntesekkel, akik videóösszeköttetésen keresztül azonnali segítséget nyújtanak olyan látszólag egyszerű hétköznapi feladatok elvégzésében, mint például a palackok megkülönböztetése egy üzletben vagy a megfelelő tömegközlekedési járat megtalálása.

Az ingyenesen használható platform 2020-ban elnyerte a SozialMarie nemzetközi szociális innovációs díjat.

Telemedicina a sürgősségi ellátásban

A betegségre utaló tünetek időben történő azonosítása és besorolása akár élet-halál kérdése is lehet, például stroke esetén. A hordozható telemedicina eszköz, a MOBIX kommunikációs platform összeköti a stroke-specialista szakorvost a mentőorvossal, és együtt hozzák meg a beteg számára legmegfelelőbb terápiás döntést.

Tranzakciós asszisztens

Megoldásunk célja, hogy segítse a cégeket, pl. bankokat abban, hogy a monoton ügyfélszolgálati és adminisztrációs feladatokat egy hatékony, mesterséges intelligenciával működő természetes nyelvi beszélgetőmotorral (XANTA) támogassák vagy részben helyettesítsék.

A fejlett NLP technológiának köszönhetően termékünk automatizált lekérdezéseket, adatellenőrzést, riasztást, vagy akár pénzügyi tranzakciók, utalások kezdeményezését is lehetővé teszi a vállalatok számára, jelentősen csökkentve a működési és személyi jellegű ráfordításokat, miközben segíti a megbízható és személyre szabott ügyfélkapcsolatok kiépítését.
This site is registered on wpml.org as a development site.