English

Okos Ügyfélszolgálat

Különösen fontosak és időszerűek az üzleti teljesítmény növelését célzó és az érintésmentes kommunikációt támogató termékek és megoldások. Valós idejű videó-, hang- vagy chatkommunikációra alkalmas digitális ügyfélszolgálati megoldásaink moduljai számtalan lehetőséget biztosítanak ügyfeleink számára.

A technológia hatékony, költségkímélő és skálázható, legyen szó akár a vásárlói elégedettség növeléséről, egy hivatalos találkozó előtti adatgyűjtésről, nyomtatványkitöltésről, a zökkenőmentes tájékozódásban való segítségről, vagy akár a különböző részlegek, beszállítók és munkafolyamatok menedzseléséről.

Xchange IS Cooperation
Xchange IS Dialogue
Xchange IS Transaction
Xchange IS Communication
Xchange IS Integrity

Felhasználóbarát felület
  • Asszisztencia számlanyitáshoz
  • Intelligens névjegyzék és címjegyzék szinkronizálás
  • Hívástörténet
  • Távoli támogatás QR-kódról vagy URL-címről
  • Távoli eszközvezérlési (kamera, vaku, nagyítás, képernyőmegosztás) lehetőségek
Magas színvonalú videó- és hangminőség
  • Modern adaptív jitter-puffer algoritmus
  • Innovatív adaptív bitrate-szabályozás
  • HD hang (Opus-támogatás) és visszhangszűrés
  • Hívásminőség-jelző és fejlett hívásstatisztika
Fejlett chat megoldás
  • Természetes nyelvfeldolgozás (NLP) – gépi tanulás (ML) módszerekkel beszédből szöveggé vagy szövegből beszéddé alakítás (több nyelven, pl.: angol, magyar)
  • Intelligens dialógusmenedzser
  • Biztonságos kép- és fájlmegosztás
  • Könnyen használható üzenetstátusz (IMDN) és értesítések
  • Két- vagy több résztvevős hívások
  • Több készülék együttes használatának támogatása
  • Valós idejű riportok és előrejelzési statisztikák
Gazdag call center funkcionalitás
  • Konferencia-hívások
  • Hívásátirányítás és páhuzamos híváskezelés (szüneteltetés és folytatás)
  • Hívásjelölők, felvételek és visszajátszások
  • Hívásütemezés, virtuális operátor (csak chatbot) és hibrid (chatbot – ügyintéző) modell támogatás
  • HD videóhívások többféle videóelőnézettel (pl.: H.264, H.265, VP8 kódolásban)
  • Supervisor vagy ügyintézői nézet
Fokozott biztonság és integrálhatóság
  • SIP TLS titkosítás korszerű algoritmusokkal
  • Hang- és videókódolás
  • SIP TLS titkosítás és csoportos üzenetküldés
  • SSO vagy AD integrációs lehetőségek
  • Egyedi felhasználói felület a gépi tanuló (ML) modell tanításához és integráció backend rendszerekkel
  • Biztonságos helyi (on-prem) vagy felhő-független telepítési lehetőségek
Kimutatások és elemzések
  • Monitoring és analitikai eszközök
  • Használati statisztikák és -naplók

Alkalmazási Területek

Általános
  • Monoton és összetett ügyfélszolgálati feladatok és tranzakciókezelés
  • Érzékeny dokumentumok megosztása és áttekintése
  • VIP ügyfélhívások
  • Szolgáltatás- és termékajánlás
  • Ügyfélszolgálat és vásárlói elégedettség mérése
  • Időpontfoglalás szolgáltatásokra vagy időpontegyeztetés visszahívásokhoz
  • Automatikus lekérdezések és műveletautomatizálás
  • Kérdőívkitöltés és -kiértékelés algoritmusok alapján
  • Virtuális tantermek
  • Online coaching/oktatás
  • Adminisztráció automatizálása
Egészségügyi szektor
  • Valós idejű orvosi tanácsadás
  • Ütemezett híváskezdeményezés és -továbbítás ügyintézőhöz
  • Kommunikációs támogatás a fogyatékkal élők számára
  • Utókezelés értesítések és hívások
  • NLP-alapú betegmonitorozás
  • Zárójelentés megosztása és áttekintése
  • Gyógyszerkutatási kísérletek támogatása
  • Klinikai vizsgálati adatlap (CRF) automatizálása
Pénügyi szektor
  • Bizalmas ügyfélhívások privát vagy prémium ügyfelek számára
  • Hangvezérelt pénzügyi kimutatások és online tranzakciók
  • Online kárigény ügyintézés
  • Befektetési tanácsadás

Megoldásaink

KONTAKT Tolmácsszolgálat

Biztonságos és megbízható videótolmács termékünkkel – mely az E-Group MOBIX technológiájára épült – hatékony kommunikációs platform nyílik siket és nagyothalló munkatársai, ügyfelei számára. Az E-Group terméke videohíváson keresztül kapcsolja össze a siket és nagyothalló embereket egy jeltolmáccsal, ily módon elősegítve a gördülékeny kommunikációt. Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország vezető szervezeteivel együttműködve – például Magyar Nemzeti Bank (MNB), Szerencsejáték Zrt., Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (SINOSZ), Decathlon – jelentős előrelépést tudtunk tenni a siket és nagyothalló közösséggel való kommunikáció és kapcsolattartás terén.

Távszem

Az E-Group MOBIX technológiájára épülő megoldása összekapcsolja a látássérült embereket önkéntesekkel, akik videostream technológia segítségével azonnali asszisztenciát nyújtanak látszólag egyszerű hétköznapi feladatok elvégzésében, mint például a palackok megkülönböztetése egy üzletben vagy a megfelelő járat megtalálásában. Az ingyenesen használható platform 2020-ban elnyerte a SozialMarie nemzetközi szociális innovációs díjat.

Telemedicina a sürgősségi ellátásban

A fontos a betegségre utaló tünetek időben történő azonosítása és besorolása, ez élet-halál kérdése is lehet, például stroke esetén. A hordozható telemedicina eszközzel a stroke specialista szakorvos virtuálisan a mentőautóba kerül. A szakorvos a MOBIX kommunikációs platformunkon keresztül közvetlenül kapcsolatban lép a beteget ellátó egészségügyi szakemberrel, pl. a mentőszolgálat személyzettel, és a beteg számára a lehető legmegfelelőbb terápiás döntést együtt hozzák meg.

Tranzakciós asszisztens

Megoldásunk célja, hogy segítse a cégeket, pl. bankokat abban, hogy a monoton ügyfélszolgálati és adminisztrációs feladatokat egy hatékony, mesterséges intelligenciával működő természetes nyelvi beszélgetőmotorral (XANTA) támogassák vagy részben helyettesítsék. A fejlett NLP technológiának köszönhetően termékünk automatizált lekérdezéseket, adatellenőrzést, riasztást, vagy akár pénzügyi tranzakciók, utalások kezdeményezését is lehetővé teszi a vállalatok számára, jelentősen csökkentve a működési és személyi jellegű ráfordításokat, mindeközben segítenek a megbízható és személyre szabott ügyfélkapcsolatokat építésében.