English

Referenciáink

Az együttműködés elengedhetetlen a sikerhez vezető úton.

Nagyra becsüljük a közös munkát lojális ügyfeleinkkel, valamint tudományos, technológiai és innovációs partnereinkkel.

Kiemelt ügyfeleink

Egyetemek

Technológiai cégek

Innovációs intézmények

Kiemelt ügyfeleink

Kiemelt partnereink

Kutatásfejlesztési és innovációs projektek

  • EIT Digital
  • EIT Health
  • Széchenyi 2020
  • NKFI
eit-digital-eu

Az alábbi projekteket az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) finanszírozta. Az Európai Unió ezen szerve támogatásban részesül az Európai Unió Horizon 2020 kutatási és innovációs programjából.

Other Common Cross-KIC Outreach beyond Europe

Projekt kódja: 19341

CHRES - Currency Hedging and Risk Management Service​

Projekt kódja 20428

CY-PACK (CYber Physical Access Control Keeper)

Projekt kódja: 20156

eit-health-eu

Az alábbi projekteket az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) finanszírozta. Az Európai Unió ezen szerve támogatásban részesül az Európai Unió Horizon 2020 kutatási és innovációs programjából.

Leveraging e-health workforce by advanced skills

Projekt kódja: 20604

Leveraging e-health workforce by advanced skills​

Projekt kódja: 19666

Health Venture Lab​

Projekt kódja: 18444

RIS – Engage local players​

Projekt kódja: 18475

Foster Social Funds for Health Impact​

Projekt kódja: 18595

Kedvezményezett neve
E-Group ICT Software Zrt.

Projekt címe
Öntanuló dialóguskezelő létrehozása

Projekt azonosítószáma
VEKOP-2.1.1-15-2016-00195

Szerződött támogatás összege
238 160 500 HUF

Támogatás mértéke (%-ban)
64,08 %

Projekt tervezett befejezési dátuma
20-11-2021

sz2020-projekt-hun

Projekt tartalma

A projekt célja, hogy az ügyfelekkel történő természetes nyelvi dialógus (intelligent assistant, conversational commerce, chat bot, stb.) lehetőségét hozzáférhetővé tegye Software-as-a-Service modellben (Conversation-as-a-Service, CaaS). A projektben egy olyan szolgáltatási keretrendszer megteremtése a célunk, amely egy conversational assistant képességet tesz hozzáférhetővé bármely online szolgáltatáshoz, ügyfélkiszolgáló rendszerhez, telefonközponthoz, belső vállalati alkalmazáshoz illeszthető módon. A természetes nyelvű dialógusok megjelenhetnek egy vállalat belső folyamataiban, az ügyfél tájékoztatás, marketing kampányok, tanácsadás területén, tehát valójában minden vállalkozáson belüli és ügyfél-kommunikációs folyamatban. Az „öntanuló hibrid chat” egy humán és mesterséges asszisztensek együttműködésével megvalósított ügyfélszolgálati szolgáltatás informatikai rendszere, amely egyes ügyfél-kommunikációs feladatokat automatizáltan képes ellátni, az így nem elvégezhető feladatokat pedig felismeri, és az ügyfelet átadja (például a call centeren keresztül vagy a chat üzenetek átirányításával) egy humán ügyfélszolgálati munkatársnak. Az automatizáltan ellátható feladatok köre a rendszer öntanuló képességének köszönhetően folyamatosan bővül, mivel a beszélgetések a rendszer tudásbázisának részévé válnak.

Széchenyi 2020 Project

Kedvezményezett neve

E-Group Services Szolgáltató és Pénzügyi Tanácsadó Kft.

Projekt címe

Prototípus, termék-, technológia- és szolgáltatásfejlesztés
IDXaaS prototípusának kifejlesztése

Projekt azonosítószáma

VEKOP-2.1.7-15-2016-00606 

Szerződött támogatás összege 

67  626 000

Támogatás mértéke (%-ban)

60,69 %

Projekt tervezett befejezési dátuma

2020.11.29.

sz2020-projekt-hun

A projekt tartalma

​Az IDXaaS prototípus kifejlesztésének a célja az E-Group IDX termékcsaládjának felkészítése a SaaS modellben való működésre, illetve a termékcsalád felkészítése kontextusalapú autentikációra.

Az IDXaaS szolgáltatással lehetőség nyílik az E-Group számára, hogy további piaci szereplőket érjen el, a kifejlesztett technológia alkalmas egy felhasználó-hitelesítő, adatkezelő megoldást nyújtani közigazgatási, banki, illetve vállalati szereplők számára. Az IDXaaS moduláris és szabványos kommunikációs felületein keresztül összeköthető más (már létező), hasonló rendszerekkel.

Széchenyi 2020 Project

Kedvezményezettek neve
E-Group ICT Software Informatikai Zrt.
Pécsi Tudományegyetem

Projekt címe
Hálózatos analitikai és adathasznosítási lehetőségek az egészségügyben

Projekt azonosító száma
GINOP 2.2.1-15-2017-00067

Szerződött támogatás összege
a konzorciumé: 1 874 334 177 HUF

Támogatás mértéke (%-ban)
a konzorciumé: 86,04%

Projekt tervezett befejezési dátuma
2021.12.31.

sz2020-projekt-hun

A projekt tartalma

A projekt keretében egy egészségügyi DataLake adattárház megvalósítása a cél, mely az adatok kiértékelésére speciális kognitív modellezési és adatfeldolgozási módszereket dolgoz ki.

Az adattárház magába foglal többféle technológiát, adatbázist, adattárház céleszközt, Big Data klasztereket és valós idejű feldolgozó eszközöket is.

A projekt további célja az egészségügyi ellátást és adminisztrációt támogató információs rendszerek, egységes folyamatokon alapuló standardjainak és akkreditációs rendszerének kialakítása, az adatgyűjtés, adatreprezentáció, adattárolás, adatfelhasználás, adatkezelés, adatbiztonság kereteinek tisztázása.

Széchenyi 2020 Project

Kedvezményezett neve
E-Group ICT Software Zrt.

Projekt címe
Szoftver- és adatintenzív szolgáltatások

Projekt azonosítószáma
2019-1.3.1-KK-2019-00011

Szerződött támogatás összege 

180 687 485 HUF

Támogatás mértéke (%-ban)
80 %

Projekt tervezett befejezési dátuma

2024.01.31.

Projekt tartalma

A modern, intellektuális tőkén alapuló gazdasági rendszerek egyik fő hajtóerejét a tudásigényes szolgáltatási szektor bővülése jelenti, amely minden korábbinál nagyobb mértékben épül a felsőoktatás 3 missziója, az oktatás, a kutatás és a tudáshasznosítási mechanizmusok integrációjára. E felsőoktatási feladatkör szervezeti megvalósítását jelenti a Szoftver-és adatintenzív szolgáltatások Kompetencia Központ, amely az ELTE Informatikai Kar vezetése alatt, konzorciumi formában, 3 szolgáltatási fókuszterületre koncentrálva kerül kialakításra, melyek a következők: Pénzügy, egészségügy, Ipar 4.0., mely területeken vállalati és akadémiai versenyképességet egyaránt növelő informatikai megoldásokat, valamint kutatási infrastruktúrát fejleszt. 

nkfi-projekt-hun
  • English
  • Magyar

Beneficiaries
E-Group ICT Software Zrt.

Title of the project
Development of a self-learning dialogue manager

Project ID
VEKOP-2.1.1-15-2016-00195

Funding in HUF
238 160 500 

Funding in %
64,08 %

Planned project end date
20-11-2021

sz2020-projekt

Project description

​The self-learning hybrid dialogue manager is an IT system for customer service implemented in collaboration with human and artificial assistants, able to perform certain customer communication tasks automatically, identify types of tasks and direct the customer (for example, through a call center or chat messages) to a human operator.

Tender sz2020

Kedvezményezett neve
E-Group ICT Software Zrt.

Projekt címe
Öntanuló dialóguskezelő létrehozása

Projekt azonosítószáma
VEKOP-2.1.1-15-2016-00195

Szerződött támogatás összege
238 160 500 HUF

Támogatás mértéke (%-ban)
64,08 %

Projekt tervezett befejezési dátuma
20-11-2021

sz2020-projekt-hun

Projekt tartalma

A projekt célja, hogy az ügyfelekkel történő természetes nyelvi dialógus (intelligent assistant, conversational commerce, chat bot, stb.) lehetőségét hozzáférhetővé tegye Software-as-a-Service modellben (Conversation-as-a-Service, CaaS). A projektben egy olyan szolgáltatási keretrendszer megteremtése a célunk, amely egy conversational assistant képességet tesz hozzáférhetővé bármely online szolgáltatáshoz, ügyfélkiszolgáló rendszerhez, telefonközponthoz, belső vállalati alkalmazáshoz illeszthető módon. A természetes nyelvű dialógusok megjelenhetnek egy vállalat belső folyamataiban, az ügyfél tájékoztatás, marketing kampányok, tanácsadás területén, tehát valójában minden vállalkozáson belüli és ügyfél-kommunikációs folyamatban. Az „öntanuló hibrid chat” egy humán és mesterséges asszisztensek együttműködésével megvalósított ügyfélszolgálati szolgáltatás informatikai rendszere, amely egyes ügyfél-kommunikációs feladatokat automatizáltan képes ellátni, az így nem elvégezhető feladatokat pedig felismeri, és az ügyfelet átadja (például a call centeren keresztül vagy a chat üzenetek átirányításával) egy humán ügyfélszolgálati munkatársnak. Az automatizáltan ellátható feladatok köre a rendszer öntanuló képességének köszönhetően folyamatosan bővül, mivel a beszélgetések a rendszer tudásbázisának részévé válnak.

Széchenyi 2020 Project
eit-digital-eu

Az alábbi projekteket az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) finanszírozta. Az Európai Unió ezen szerve támogatásban részesül az Európai Unió Horizon 2020 kutatási és innovációs programjából.

Other Common Cross-KIC Outreach beyond Europe

Projekt kódja: 19341

CHRES - Currency Hedging and Risk Management Service​

Projekt kódja 20428

CY-PACK (CYber Physical Access Control Keeper)

Projekt kódja: 20156

eit-health-eu

Az alábbi projekteket az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) finanszírozta. Az Európai Unió ezen szerve támogatásban részesül az Európai Unió Horizon 2020 kutatási és innovációs programjából.

Leveraging e-health workforce by advanced skills

Projekt kódja: 20604

Leveraging e-health workforce by advanced skills​

Projekt kódja: 19666

Health Venture Lab​

Projekt kódja: 18444

RIS – Engage local players​

Projekt kódja: 18475

Foster Social Funds for Health Impact​

Projekt kódja: 18595

sz2020-logo

Kedvezményezett neve
E-Group ICT Software Zrt.

Projekt címe
Öntanuló dialóguskezelő létrehozása

Projekt azonosítószáma
VEKOP-2.1.1-15-2016-00195

Szerződött támogatás összege
238 160 500 HUF

Támogatás mértéke (%-ban)
64,08 %

Projekt tervezett befejezési dátuma
20-11-2021

sz2020-projekt-hun

Projekt tartalma

A projekt célja, hogy az ügyfelekkel történő természetes nyelvi dialógus (intelligent assistant, conversational commerce, chat bot, stb.) lehetőségét hozzáférhetővé tegye Software-as-a-Service modellben (Conversation-as-a-Service, CaaS). A projektben egy olyan szolgáltatási keretrendszer megteremtése a célunk, amely egy conversational assistant képességet tesz hozzáférhetővé bármely online szolgáltatáshoz, ügyfélkiszolgáló rendszerhez, telefonközponthoz, belső vállalati alkalmazáshoz illeszthető módon. A természetes nyelvű dialógusok megjelenhetnek egy vállalat belső folyamataiban, az ügyfél tájékoztatás, marketing kampányok, tanácsadás területén, tehát valójában minden vállalkozáson belüli és ügyfél-kommunikációs folyamatban. Az „öntanuló hibrid chat” egy humán és mesterséges asszisztensek együttműködésével megvalósított ügyfélszolgálati szolgáltatás informatikai rendszere, amely egyes ügyfél-kommunikációs feladatokat automatizáltan képes ellátni, az így nem elvégezhető feladatokat pedig felismeri, és az ügyfelet átadja (például a call centeren keresztül vagy a chat üzenetek átirányításával) egy humán ügyfélszolgálati munkatársnak. Az automatizáltan ellátható feladatok köre a rendszer öntanuló képességének köszönhetően folyamatosan bővül, mivel a beszélgetések a rendszer tudásbázisának részévé válnak.

Széchenyi 2020 Project

Kedvezményezett neve

E-Group Services Szolgáltató és Pénzügyi Tanácsadó Kft.

Projekt címe

Prototípus, termék-, technológia- és szolgáltatásfejlesztés
IDXaaS prototípusának kifejlesztése

Projekt azonosítószáma

VEKOP-2.1.7-15-2016-00606 

Szerződött támogatás összege 

67  626 000

Támogatás mértéke (%-ban)

60,69 %

Projekt tervezett befejezési dátuma

2020.11.29.

sz2020-projekt-hun

A projekt tartalma

​Az IDXaaS prototípus kifejlesztésének a célja az E-Group IDX termékcsaládjának felkészítése a SaaS modellben való működésre, illetve a termékcsalád felkészítése kontextusalapú autentikációra.

Az IDXaaS szolgáltatással lehetőség nyílik az E-Group számára, hogy további piaci szereplőket érjen el, a kifejlesztett technológia alkalmas egy felhasználó-hitelesítő, adatkezelő megoldást nyújtani közigazgatási, banki, illetve vállalati szereplők számára. Az IDXaaS moduláris és szabványos kommunikációs felületein keresztül összeköthető más (már létező), hasonló rendszerekkel.

Széchenyi 2020 Project

Kedvezményezettek neve
E-Group ICT Software Informatikai Zrt.
Pécsi Tudományegyetem

Projekt címe
Hálózatos analitikai és adathasznosítási lehetőségek az egészségügyben

Projekt azonosító száma
GINOP 2.2.1-15-2017-00067

Szerződött támogatás összege
a konzorciumé: 1 874 334 177 HUF

Támogatás mértéke (%-ban)
a konzorciumé: 86,04%

Projekt tervezett befejezési dátuma
2021.12.31.

sz2020-projekt-hun

A projekt tartalma

A projekt keretében egy egészségügyi DataLake adattárház megvalósítása a cél, mely az adatok kiértékelésére speciális kognitív modellezési és adatfeldolgozási módszereket dolgoz ki.

Az adattárház magába foglal többféle technológiát, adatbázist, adattárház céleszközt, Big Data klasztereket és valós idejű feldolgozó eszközöket is.

A projekt további célja az egészségügyi ellátást és adminisztrációt támogató információs rendszerek, egységes folyamatokon alapuló standardjainak és akkreditációs rendszerének kialakítása, az adatgyűjtés, adatreprezentáció, adattárolás, adatfelhasználás, adatkezelés, adatbiztonság kereteinek tisztázása.

Széchenyi 2020 Project
nkfi logo

Kedvezményezett neve
E-Group ICT Software Zrt.

Projekt címe
Szoftver- és adatintenzív szolgáltatások

Projekt azonosítószáma
2019-1.3.1-KK-2019-00011

Szerződött támogatás összege 

180 687 485 HUF

Támogatás mértéke (%-ban)
80 %

Projekt tervezett befejezési dátuma

2024.01.31.

Projekt tartalma

A modern, intellektuális tőkén alapuló gazdasági rendszerek egyik fő hajtóerejét a tudásigényes szolgáltatási szektor bővülése jelenti, amely minden korábbinál nagyobb mértékben épül a felsőoktatás 3 missziója, az oktatás, a kutatás és a tudáshasznosítási mechanizmusok integrációjára. E felsőoktatási feladatkör szervezeti megvalósítását jelenti a Szoftver-és adatintenzív szolgáltatások Kompetencia Központ, amely az ELTE Informatikai Kar vezetése alatt, konzorciumi formában, 3 szolgáltatási fókuszterületre koncentrálva kerül kialakításra, melyek a következők: Pénzügy, egészségügy, Ipar 4.0., mely területeken vállalati és akadémiai versenyképességet egyaránt növelő informatikai megoldásokat, valamint kutatási infrastruktúrát fejleszt. 

nkfi-projekt-hun

Mit tehetünk üzleti sikere érdekében? Lépjen kapcsolatba velünk!